Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Poligrafia

Bardzo ważnym elementem promocji firmy jest oprawa graficzna i przemyślany wybór formy reklamy. Swoim Klientom oferujemy ulotki, wizytówki (do tej pory wykonaliśmy ok. 1,5mln sztuk), foldery, katalogi, plakaty, billboardy, kalendarze biurkowe, kalendarzyki listkowe.
ULOTKI: to prosta i tania reklama. Cechuje ją krótki i przejrzysty komunikat który zachęca do zaznajomienia się z jego treścią (zobacz).
WIZYTÓWKI: najczęściej stosowana i najprostsza forma reklamy. Oprócz danych teleadresowych ważne jest zachowanie rozpoznawalnych cech wizerunku firmy (zobacz).
FOLDERY: forma reklamy ściśle związana z wizerunkiem firmy, gruntuje opinie o przedsiębiorstwie, może zawierać szersze informacje o produktach (zobacz).
KATALOGI: forma reklamy opierająca się na koncepcji cennika, ukazująca fotografie i informacje o produktach. Przeznaczeniem katalogu jest skierowanie uwagi na nowości i promocje (zobacz).
PLAKATY: plastycznie skomponowana forma reklamy dużych rozmiarów - ściśle związana z wizerunkiem firmy, o tematyce informacyjnej (zobacz).
BILLBOARDY: dużych rozmiarów plakaty reklamowe zamieszczone na tablicy. Lokalizowane w miejscach dużej rotacji samochodów i pieszych (zobacz).
KALENDARZE BIURKOWE: słynne wśród firm na terenie woj. lubuskiego. Kalendarze biurkowe RENADO są popularne ze względu na swoją atrakcyjną i przejrzystą szatę graficzną (zobacz).
KALENDARZE LISTKOWE: kalendarzyki małych rozmiarów; przechowywane zazwyczaj w portfelu, pozwalające na szybkie odnalezienie interesującej nas daty. Przeważnie na odwrocie kalendarza znajduje się reklama firmy sponsorującej kalendarzyk (zobacz).